Քիչ առաջ ոստիկանության զորքերը մտան Էջմիածին քաղաք։ Երկու ավտոբուս է բերվել Էջմիածին, որոնք, ըստ երևույթին, սպասում են հրահանգի։ Մայր Աթոռի բակում իրավիճակը գերլարված է։ Հավաքված քաղաքացիները թույլ չտվեցին իրավապահներին իրենց հետ տանել Շիրակի թեմի առաջնորդ Միքայել Սրբազանին։ Այստեղ են ժամանել նաև կարմիրբերետավորները։ Մայր Աթոռի մոտ հավաքված քաղաքացիները կոչ են անում բոլոր հայերին հավաքվել Մայր Աթոռի բակում և կանգնել ի պաշտպանություն Եկեղեցու։               
 

Սպասարկման կուլտուրայի ստանդարտներն ու առանձնահատկությունները

Սպասարկման կուլտուրայի ստանդարտներն ու առանձնահատկությունները
08.04.2016 | 10:04

Բիզնեսի զարգացման գրավականը լավ սպասարկումն է: Այս առումով ի՞նչ պատկեր է Հայաստանում: «Ayvazyan & Partners» բիզնեսի կառավարման ընկերության հիմնադիր, բիզնես-փորձագետ ՎԱՀԵ ԱՅՎԱԶՅԱՆԻ հետ մեր զրույցը սպասարկման կուլտուրայի, ստանդարտների ու առանձնահատկությունների մասին է: Վահե Այվազյանը նկատում է, որ հիմնականում փոքր տնտեսություն ունեցող շուկան ի վիճակի չէ ստեղծելու լավ կադրեր, բայց, չնայած դրան, մեզ մոտ սպասարկման կուլտուրան բավականին բարձր մակարդակի վրա է: «Ճիշտ է, մենք` հայերս, շատ ենք բողոքում սպասարկումից, նույնիսկ օրինակ ենք բերում, որ եվրոպական երկրներում, ԱՄՆ-ում սպասարկումն ավելի բարձր մակարդակի վրա է, բայց նման հայտարարություն անողների մեծ մասը նույնիսկ չի եղել արտերկրում»,- վստահեցնում է զրուցակիցս, նշելով, որ լավ սպասարկումը չի սահմանափակվում բարեկիրթ վերաբերմունքով: Նրա խոսքով` սպասարկման լավ օրինակ է, երբ քո բողոքը, պահանջը տվյալ ընկերությունը բավարարում է ու լուծում տալիս, մինչդեռ կարող են շնորհակալություն ասելով ինքնասիրությունդ շոյել, բայց հարցին լուծում չտալ:
Որոշ սպասարկման կենտրոններում գործարքից հետո հաճախորդին «շնորհակալություն» են հայտնում, ինչը ենթադրում է համապատասխան վերաբերմունք: Այսինքն, եթե գործարքի վերջում, ընդունված կարգի համաձայն, «շնորհակալություն» ես ասելու հաճախորդին, անփույթ ու կոպիտ վերաբերմունքն ի սկզբանե բացառվում է:
Մեր այս դիտարկմանն անդրադառնալով` Վահե Այվազյանը նշեց, որ «խնդրեմն» ու «շնորհակալությունը», քաղաքակիրթ վերաբերմունքը ողջունելի են միշտ և ամենուր, սակայն երբեմն ոչ տեղին օգտագործում են, ասենք, «կներեք» արտահայտությունը. օրինակ, հեռախոսային օպերատորը հարցնում և ստանում է ձեր համաձայնությունը, որպեսզի մնաք գծի մեջ և սպասեք որևէ հարց ճշտելու համար, մեկ ու կես րոպե հետո վերադառնում և ներողություն է խնդրում սպասեցնելու համար, ինչը ենթագիտակցորեն զուգորդվում է նրա հետ, որ սպասարկումը սխալ է արվել: Բայց այս դեպքում ոչ մի սխալ չկա: Հաճախորդը օբյեկտիվ պատճառով համաձայնել է սպասել: Նրան պետք է շնորհակալություն հայտնել իր ժամանակը տրամադրելու համար:
«Կա՞ն արդյոք սպասարկման որոշակի ստանդարտներ, կանոններ, որոնց պետք է հետևել» հարցին ի պատասխան զրուցակիցս ասաց, որ տարբեր ծառայություններ մատուցելիս սպասարկման ստանդարտները տարբեր են, առանձնահատուկ, բայց, իհարկե, կան ընդհանուր կանոններ: Ամենակարևորը` հաճախորդը պետք է նկատի հոգատարություն, իր խնդիրները լուծելու պատրաստակամություն: Մեծ ուշադրություն է պետք դարձնել հետվաճառքային սպասարկմանը, որը հենց մեր սպասարկման կորպորատիվ թրեյնինգների հիմքն է: Այդ դեպքում նա կգնահատի տվյալ ընկերության ջանքերն ու կմնա նրա կողքին որպես լոյալ հաճախորդ, և կշահեն երկուստեք:
Լավ սպասարկման հոգեբանական կողմի մասին խոսելով` Վահե Այվազյանն ասաց, որ սպասարկումը, ապրանք և ծառայություն մատուցելը բարձրացնում են կյանքի որակը, հեշտացնում առօրյան. «Երբ ծառայությունը մատուցելիս ջերմ եք, սիրալիր և ուրախ, դա նաև բարձրացնում է հաճախորդի տրամադրությունը: Առանց այն էլ տխրելու պատճառներ առօրյա կյանքում շատ ունենք: Այսինքն, կա միտում կյանքն ավելի լուսավոր ու լավը դարձնելու: Ավելին, Հայաստանում որոշ ընկերություններ ապրանք վաճառելուն, տարատեսակ ծառայություններ մատուցելուն զուգընթաց նաև սոցիալական պատասխանատվություն են կրում և իրենց կարգախոսներով մարդկանց մեջ մշակույթ են ձևավորում` միմյանց սիրելու, հարգելու, վստահ ու լավատես լինելու և այլն»:
«Ayvazyan & Partners» ընկերությունը որոշակի ուսումնասիրություններ է անում` հասկանալու համար հայ սպառողի վարքագիծն ու հոգեբանությունը: Ընկերության հիմնադիրը նշում է, որ հատուկ մոնիտորինգ չեն անցկացրել, կոնկրետ վիճակագրական թվեր չունեն, բայց փորձը ցույց է տալիս, որ, ընդհանուր առմամբ, սպասարկման կուլտուրայի առումով պատկերը Հայաստանում դրական է, որը գալիս է նաև հայ մարդու մտավոր ունակություններից, ստեղծագործական մտքից ու հոգեկերտվածքից:


Արմինե ՍԱՐԳՍՅԱՆ

Դիտվել է՝ 6785

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ